diumenge, 1 de maig del 2011

La Festa - Concurs de la Margaret

La festa/concurs de la 
Margaret

La Bessi i la Margaret van veure un cartellet que deia:Concurs de bellesa, apunteu-vos-hi i podreu guanyar milions”
        
--Margaret,  tu hi aniràs? - Diu la Bessi.
-És clar que sí, jo l´hi he dit al meu oncle que l’organitzés.
-Uau! … ens haurem de comprar vestits
-O…dir-li a la meva modista personal que els faci.
-D´acord. Aquesta nit serà la millor de totes.
-Yes, ara truco a la meva modista.

A la nit, 29 m. abans d’anar al concurs/festa:
-Vull que tu i en François sigueu els jutges, ho faràs per mi, please,please…
-D’acord li diré a en Françot le Fransus que es prepari.
La Margaret se´n va.
-Tu, Franchuten, seràs jutge del concurs/festa prepara´t.
-Ohh la la, oui, em preparo.

A la festa:
-Uhh, Margaret els talons no són lo meu, Ah, ah,ahhhhhhchhhhhhhhuuuuuuuuussss!!!!!!!!!!!
I ja la teniu amb un taló trencat.
-Oh! Bussi! Com pots ser tant patosa, hauries de ser un ànec, i no una ovella, has trencat el taló de la sabata de l’honorable Margaret!
-No passa res, perquè  tinc… P   A   S   T  A!-Diu la Margaret ensenyant unes sabates de taló noves a la Bussi
-Gràcies Margaret, ara mateix me les poso!!!, achum!
A la pista de ball…
-Tres, dos, un, música mestre!! -Diu la Bassi engrescada.
-Hola Bassi t’estas divertint?
-Si, molt.
-Doncs ara has de  pujar a l’escenari perquè estas inscrita al concurs!!!
-Bé… d’acord.
-Digues-li  també a la Bussi que pugi ja.
Entre vestidors…
-Sort Margaret!
El concurs:
La Margaret Saint-James, 10,10 i 10!! Modelet arreglat però esportiu, boniques botes, com sempre, perfecta! 

Ente bastidors…

-Sort amiga -diuen la Bassi i la Bussi al mateix temps.
-La Bessi Ovelleta,  9’99  10 i també 10!! Modelet de mudar però senzill i còmode, però hi han masses llaços, bona elecció!
Entre vestidors…(per tercera  vegada)
-Se m’ha trencat un taló, què faig? Em toca sortir ara! Achum!
-No pasa res, bona sort!!
-la Bussi Oville, 10 5 i 7’5 !! Està bé,  però la sabata està trencada i és la gràcia del vestit, però ho has fet molt bé!
Entre vestidors…(Sí, un altre cop)
-Bé , sóc l´ última i no queda ningú per desitjar-me sort així que sort , jo!!
-La Bassi Oveellet, 8  10 i 5!! Està bé però és massa senzill, queda molt bé per anar a la platja però no per un concurs d’estil natural/senzill/arreglat. Però queda molt bé aquesta combinació, sobretot les ulleres de sol.
-I així finalitza el concurs. Guanya la Margaret Saint-James, (com era  d’esperar)
I li hem donat un xec de 23.000.000€, moltes gràcies i bona nit!!
Riiiiiiiiinnnnnggg
-Yes?
-Thanks, I love you father!!
-Que pasa Margaret?
-Que el meu pare diu que ens quedarem a viure, en François i jo, aquí al costat de la vostra granja!
Caram! Sembla que el François no l’ha liat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada